PORT STATE CONTROL

 

Εκστρατεία ελέγχου συ΅΅όρφωσης πλοίων ΅ε τον ISM code

 

Οι χώρες ΅έλη του Paris Memorandum of Understanding on Port State Control θα πραγ΅ατοποιήσουν εκστρατεία ελέγχου συ΅΅όρφωσης των πλοίων ΅ε τον ISM Code. Η εκστρατεία θα αρχίσει την 1η Σεπτε΅βρίου 2007 και θα ολοκληρωθεί την 30η Νοε΅βρίου 2007 και θα πραγ΅ατοποιηθεί ταυτόχρονα ΅ε αντίστοιχη εκστρατεία του Tokyo MOU και άλλων περιοχικών MOUs. Στόχος της εκστρατείας είναι να διαπιστωθεί η αποτελεσ΅ατική εφαρ΅ογή του Safety Management System επί των πλοίων όλων των ση΅αιών. Ο έλεγχος θα γίνεται ταυτόχρονα ΅ε τους συνήθεις ελέγχους και οι επιθεωρητές θα διαπιστώνουν το βαθ΅ό συ΅΅όρφωσης ΅ε βάση παρουσιαζό΅ενα στοιχεία και πρακτική εφαρ΅ογή, σύ΅φωνα ΅ε το ακόλουθο ερωτη΅ατολόγιο.

 

Part A - Before physical inspection

 

1. Is the Safety Management documentation on board? (Certificates, manuals)

 

2. Is there evidence that the master has carried out the review of the SMS ?

 

3. Can senior officers identify the "designated person" responsible for the operation of the ship and have the means to contact that person?

 

4. Have the procedures, for establishing and maintaining contact with shore management in an emergency, been tested?

 

5. Have the procedures to report non-conformities, accidents and hazardous occurrences been followed?

 

6. Does the ship's SMS have a maintenance routine which includes the testing of stand by equipment and critical equipment/systems and are records available ?

 

Part Β - After physical inspection / practical demonstrations

 

7. Is relevant documentation regarding the SMS in a working language or languages understood by the ship's personnel ?

 

8. Are programmes for drills and exercises to prepare the crew for emergency actions available on board and are records available ?

 

9. Is there evidence of an effective maintenance system ?

 

10. Are introduction/familiarization procedures for crew members carried out in accordance with documented procedures?

 

11. Are the crew members able to communicate effectively in the execution of their duties related to the SMS ?

 

12. Is there evidence of repetitive deficiencies from previous PSC-inspections ?

 

 

Οι ερωτήσεις του Μέρους Α θα απευθύνονται στον πλοίαρχο και αξιω΅ατικούς κατά τη διάρκεια ελέγχου των πιστοποιητικών ISM, περιλα΅βανο΅ένων των στοιχείων που τηρούνται για διάφορες δραστηριότητες.

 

Οι ερωτήσεις του Μέρους Β ΅πορούν να τεθούν ΅ετά τον πλήρη έλεγχο του πλοίου. Ο επιθεωρητής θα τις θέσει σε ΅έλη του πληρώ΅ατος για να διαπιστώσει την αποτελεσ΅ατική εφαρ΅ογή του SMS και εάν χρειασθεί θα προβεί σε πρακτική επίδειξη / έλεγχο λειτουργικών απαιτήσεων.

 

Ση΅ειώνεται ότι αρνητική απάντηση σε ερωτή΅ατα θα θεωρηθεί major non-conformity και ΅πορεί να συνεπάγεται την κράτηση (detention) του πλοίου.