ΤΑ ΒΑΠΤΙΣΙΑ

 

Στις 23 του Μαρτίου τα παιχνίδια του καιρού και όχι μόνον, έφεραν κακοκαιρία. Χειμώνας όπως και να το κάνουμε. Μάρτης «γδάρτης», λέγανε πολύ πριν ανακαλύψουν τα Χαμηλά και τα Υψηλά βαρομετρικά. 

 

Τα ΜΜΕ κάθε λίγο και λιγάκι με έκτακτα δελτία ενημέρωναν τους πολίτες για έκτακτα καιρικά φαινόμενα. Η υπηρεσία πολιτικής προστασίας σε επιφυλακή. Το ίδιο και άλλες υπηρεσίες κρατικές και μη.

 

Στο Ελευθέριος Βενιζέλος και σ’άλλα αεροδρόμια  της χώρας, πάμπολλες οι ακυρώσεις πτήσεων. Πολλά δε  αεροπλάνα που σηκώθηκαν, αναγκάσθηκαν να επιστρέψουν διότι δεν μπόρεσαν να προσγειωθούν. Στο Εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, εκατοντάδες, χιλιάδες θα έλεγα οι εγκλωβισμένοι ή τέλος πάντων οι ταλαιπωρημένοι οδηγοί μικρών και μεγάλων αυτοκινήτων.

 

Όλοι όμως με τον έναν ή άλλο τρόπο έκαναν υπομονή. Μάρτης – γδάρτης είπαμε.

 

Κάποιοι όμως είχαν διαφορετική άποψη. Αυτοί οι κάποιοι κατοικοεδρεύουν στο Πειραϊκό city στην καρδιά που κτυπά  η Ελληνική Ναυτιλία, η Ελληνική Οικονομία.

 

Δίκην ευλογίας, εν ρηπεί οφθαλμού, ταχύτερα και απ’ ότι φύσαγε ο μανιασμένος αέρας, βάπτισαν κάποια πλοία από επιβατηγά σε φορτηγά –οχηματαγωγά και ο καδής, οι αρχές αφού έτσι λενε οι νόμοι, δέχτηκαν αυτήν την βάπτισην, αυτό το μυστήριο.

 

Και οι τιμήσαντες το μυστήριο της βάπτισης πίεζαν να φύγουν τα πλοία, με το καινούργιο τους όνομα : ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ- ΦΟΡΤΗΓΟ !

 

Καλά Κύριοι :  Δεν σέβεστε το λειτούργημα σας ;

 

                        Δεν σεβόσαστε την επιχείρησή σας ;

 

                        Δεν σέβεστε αυτούς που επιβαίνουν στο νεοβάπτιστο πλοίο σας, 

                        πλήρωμα και οδηγούς ;

 

                       Δεν σέβεστε την ίδια την επένδυσή σας, τους επενδυτές και τους

                       μετόχους σας ; 

 

Τι θα γινότανε αν τα πλοία έφευγαν κανονικά μετά από λίγες ώρες, καθ’όσον η «prognosis» έδινε βελτίωση των φαινομένων ;

 

Υπήρχε περίπτωση οι νταλίκες και τα φορτηγά να πήγαιναν στον προορισμό τους διαφορετικά ; Από παράπλευρους δρόμους; Έχουμε τέτοιους και δεν το γνωρίζουμε ; Απο πότε ;

Τι θα παθαίνατε αν το αντίτιμο των εισιτηρίων το εισπράττατε λίγες ώρες αργότερα; θα κινδύνευε η ισορροπία των οικονομικών σας αποτελεσμάτων; Δεν νομίζω…

 

Γιατί βγάλατε τα πλοία σας, κόσμημα τα περισσότερα και τα εκθέτετε στην ταλαιπωρία όχι στον κίνδυνο. Αυτό σίγουρα δεν θα το κάνατε.

 

Γιατί τόση πρεμούρα ; Δεν πρέπει να αναρωτηθείτε ; Ποιο το όφελος ;

Ο καδής, οι αρχές που ανέφερα, δεν πρέπει να έχουν κι αυτοί γνώμη και να την εκφράζουν;  Νομίζουν ότι δίνοντας στον Πλοίαρχο μια Υπεύθυνη Δήλωση, την οποίαν είναι αναγκασμένος να υπογράψει, θεωρούν ότι έχουν πράξει το καθήκον τους σαν εποπτεύουσα η προϊσταμένη αρχή ; Κοιμήθηκαν ήσυχα εκείνο το βράδυ ;  Εγώ λέω όχι. Γιατί κάποιοι έχουν και περισσότερη γνώση και περισσότερο φιλότιμο.

Μήπως λοιπόν αυτή  η «βάπτιση» δεν πρέπει να ξαναγίνει ;

Μήπως πρέπει να ξανασκεφτούν όλοι τους ; Το μυστήριο της βάπτισης όπως και όλα τα άλλα, ξέχωρα από το τελετουργικό έχει άλλους κανόνες και θέλει άλλη σοβαρότητα.

 

Υ.Γ. Το ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΌ θεσπίστηκε για προστασία και πρέπει να παραμείνει και θα παραμείνει. Να είστε σίγουροι.

Ότι τελετουργικό, ότι μυστήριο και αν υιοθετήσατε προσέξτε μήπως με τα καμώματά  σας μας αναγκάσετε και γίνουμε ειδωλολάτρες. Και τότε να δούμε πού και πώς θα προσκυνάμε.

 

Υ.Γ. 2 Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα RO-RO ασυγκρίτως μικρότερα ταξιδεύουν και με απαγορευτικό. Εκεί φαίνεται ότι κάνουν άλλο μυστήριο. Οι οδηγοί και το πλήρωμα βαπτίζονται « ώσει υπάρχοντες». Μήπως δεν είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

 

Υ.Γ. 3. Το μυστήριο, τα βαπτίσια που ανέφερα στην αρχή, ξεπέρασε σε ταχύτητα τα αντίστοιχα των αμνοεριφίων όπου όλα γίνονται Ελληνικά εν ριπή οφθαλμού.

Μπράβο μας.