H Attica Group διακρίθηκε για την επιτυχή αντιμετώπιση του υγειονομικού σκέλους της πανδημίας του κορωνοϊού στα πλοία της, μεταφέροντας πάνω από 2,4 εκατομμύρια επιβάτες από την έναρξη της πανδημίας, αποτέλεσμα ακούραστης προσπάθειας των πάνω από 2.000 εργαζομένων της σε στεριά και θάλασσα.
Διακρίθηκε επίσης, για την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών σύνδεσης της ηπειρωτικής Ελλάδας με τη νησιωτική χώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξασφαλίζοντας τη μεταφορά των μόνιμων κατοίκων και όλων των αναγκαίων αγαθών στα νησιά συμβάλλοντας έτσι στην εδαφική συνέχεια και την κοινωνική συνοχή της χώρας.
Τέλος, διακρίθηκε για την προσήλωση της στα ζητήματα βιωσιμότητας και στην έμφαση που δίνει στην κοινωνική προσφορά και την υπευθυνότητα.